reklama

O pevnosti /impresia/

Niekedy aj na mňa dýchne zima.Studená svojimi farbami. Niekto tomu aj nemusí veriť, lebo som stále v pohybe a moje dni nemajú hranicu s nocou, čiže by som ani nemala vnímať, či je leto alebo zima. Nemám sezóny, stále mám akosi jednu veľkú, prácou nabitú. Keď si líham spať, tak nelíham niekam do tmy a do myšlienok, ale úplne vyčerpaná skočím rovno do mora snov.Nikomu nehovorím, prečo je to tak. Ponorím sa a vidím iné svety, podobné tomu nášmu. Niekedy sa vraciam na tie isté miesta. Ako aj v živote. Sú miesta, kam sa vraciame. Ja sa vraciam na miesta, kde očividne spí história. Dýcha a pospáva vo zvláštnom, nášmu uchu už takmer neprirodzenom , tichu. Čas neúprosne plynie, zborí aj zdanlivo nezboriteľné...vymazáva aj spomienky. Niekedy našťastie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)
Bzovík
Bzovík (zdroj: ja)

Obrázok blogu

Takí sme malí a takí hriešni. Zanedbateľní . Staviame si pevnosti vnútri v sebe, nepriestreľné múry. Stávame sa obrnení voči sklamaniu, bolesti, zradám...A sme bezradní, keď sa tie múry začnú rúcať, nevieme, čo s tým. Zrazu nenachádzame slová...Radšej sa nepriznať, že niekde je slabina. Akože neoplatí sa v tomto svete... Nehovoríme tak o citoch, ako o emóciách...Sú veci krehké a jemné , ktoré v presýtenosti ani už netušíme. Len zrazu z tej rany , ktorú máme niekde v opevnení sa potichúčky odparujú... Len ten, kto nám je naozaj blízko, hádam niečo vytuší. Ľudia chodia okolo nás v čase, niektorí prejdú iba tak, niektorých necháme prejsť bez povšimnutia, a s niektorými by sme najradšej zostali spolu stáť, držali ich za ruku, alebo objali, aby nám z nášho sveta neodišli... Vlastné pevnosti nám zamykajú ústa. A nevyslovené slová zostávajú ťažké ako kamene. Cez malé okno vlastnej pevnosti vidíme iba malý studený svet..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Každý pozná sen, ako padáme. Niekam hlboko a nevieme ani kam. V tesnosti konca sa prebúdzame do reálneho sveta. Niekam na začiatok nového svitania. Možno, aby sme sa znovu zatvorili do vlastnej pevnosti. Aj ja mám tú svoju. Zmazala sa mi hranica dňa a noci. Vlastne nechcem, aby to tak bolo. V ľudskosti samotnej radšej nejaké padnuté múry...

Obrázok blogu
Alžbeta Mateová

Alžbeta Mateová

Bloger 
  • Počet článkov:  176
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som iba tvorivý človek,rezbárka Zoznam autorových rubrík:  Zo životaNedeľná chvíľka poéziepoviedka na nedeľuBol som na lepšomZo života aj inýchZ našich potuliekSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu