reklama

Najjednoduchšie

Snažím sa zahnať myšlienky sústavnou a intenzívnou prácou. Pobehujem s vysávačom, handrami, vedrami...Umývam chladničku, kusy nábytku, dlážku... Nalievam sa kávou a vodou a zase kávou a vodou... Keď mám pocit, že už nie je čo upratať, tak sa vrhnem na prácu - živiteľku. Chcem, už aby bol deň za mnou, aby už bol večer. Neskorý večer. Aby bolo zajtra - lepšie ako dnes.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Navonok je všetko v poriadku. Všetko iné sa odohráva vnútri v človeku. Tam je to niekedy nanič a nedá sa upratať, jednoducho zotrieť a je to... A najhoršie je, keď v takých chvíľach narastie nejaký múr. Nemusí byť taký ako čínsky, že ho vidno z veľkej výšky.... Tento nevidieť. O to je pevnejší. Až keď si narazím poriadne hlavu, zistím, že ma delí od kohosi najbližšieho. Zostáva mi už rozmýšľať, kto a kedy ho postavil. Keby to bola otázka na skúške, tak skúšku jednoducho nespravím. Poviem, že to vzdávam. Jednoducho, vzdávam to. A je to. Je to najjednoduchšie. 

Alžbeta Mateová

Alžbeta Mateová

Bloger 
  • Počet článkov:  176
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som iba tvorivý človek,rezbárka Zoznam autorových rubrík:  Zo životaNedeľná chvíľka poéziepoviedka na nedeľuBol som na lepšomZo života aj inýchZ našich potuliekSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu